אטלנטיס

טיפים להסרת ריחות רעים ושתן מספות וריפודים 

חשוב לשמור על ניקיון בבית, בין אם אנחנו מגדלים בעלי חיים או לא. ואם אנחנו מגדלים למשל חתולים או כלבים, לעיתים נמצא את עצמנו מתמודדים עם ניסיונות של הסרת ריחות רעים ושתן מספות וריפודים. הנה מידע חשוב לפניכם:
אף אחד לא רוצה לגור בבית מסריח. לכן, אם נתקלתם בריח רע או בשתן על הספה שלכם, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים להסרתם מהספה שלכם ומרהיטים אחרים. השתמש בסודה לשתייה: שלבו את הסודה לשתייה עם מים ושפשפו אותה על המקום על הספה. תנו לזה זמן מה, עד ששאריות השתן יתמוססו – כעשר דקות אמורות להיות מספיק זמן למטרה זו. לא עבד? בואו נמשיך לטיפים הבאים.

הסרת כתמי שתן וריחות רעים מספות ריפודים 

כידוע קשה להסיר ריחות רעים של בע"ח מספות. אם הריח רע במיוחד, אולי כדאי לבקש ממנקה מקצועי שיעשה זאת במקומכם. אם אתם מתעקשים בעצמכם, ריסוס ספריי חיטוי על הספה יהיה רעיון טוב. זה יטפל בכל חיידק על משטחים שעלולים להיות ספוגים בשתן.

במקביל לחיטוי, יהיה חשוב גם להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים כדי לנסות להסיר את הכתם כולו. בכל הנוגע להסרת ריחות רעים מספות וריפודים, שימוש בסודה לשתייה היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר. שיטה זו פשוטה, זולה וקלה ליישום.

שיטות ניקוי שתן מספות – ביתיות ולפעמים אפילו יעילות

יחד עם הסודה, תוכלו לנסות להשתמש גם במיץ לימון, חומץ לבן וחומרי ניקוי נוספים. חשוב לציין, חומרים אלו יכולים לגרום להורדת צבע ונזק בחלק מהספות והריפודים. חשוב לנסות אותם בזהירות טרם ביצוע עבודת הניקוי.
כדי להבטיח שלא ייגרם שום נזק לספה שלכם, יהיה כדאי לקבל סיוע של חברת ניקוי ספות מכתמי שתן. כמו כן, יש אנשים שמעדיפים להשתמש במי חמצן. זוהי אופציה מצוינת עבור הריח החזק של השתן, אבל יש לזה סיכון פוטנציאלי לגרום נזק מסוים לרהיטים.

טיפים להסרת ריחות רעים ושתן מספות

הדרך הטובה ביותר להסיר ריחות רעים מהספה שלך היא באמצעות סודה לשתייה וחומץ. יוצקים סודה לקערה ואז שופכים עליה חומץ. לאחר ערבוב קליל, מתקבלת משחה שניתן למרוח אותה על כתמי השתן.
אם אתם חוששים שהחומרים האלו יגרמו נזק בספות שלכם ובריפודים, צרו קשר עם חברת אטלנטיס בטלפון 051-503-4020 וקבלו סיוע במיידי. חברתנו עוסקת בהסרת ריחות רעים מספות, כתמי שתן ודם, כתמי שמן, כתמי הפרשות גוף ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
דילוג לתוכן